Jakobs brev

2011-04-11, 18:06:49 / Kategori: Onsdags samlingar

Förra onsdagen var det Jag, Elin, Andreas, Kalle och Petter :)


Kalle snackade om Bibeln...Ni har väl inte glömt att plugga/läsa de bibel stycke vi fick i läxa.

Om ni har missat det: Jakobs brevet!
Och om ni inte hinner läsa för att ni göra massa andra "viktiga" saker, tycker jag ni ska lyssna istället.
Kalle kollade upp en sida där man kan lyssna på hela Bibeln. Så klicka in Här! och sedan letar ni upp Jakobs brevet! Lätt som en plätt ;D

Det är planerat att vi ska träffas hemma hos Elin denna Onsdag 19.30 för att kolla in hennes nya crib! Om du inte vet vägen dit kan du skriva en kommentar här eller i facebook loggen. Vi har även bjudit in Anders och Maria, så om ni saknar dom lite extra mycket tycker jag du ska hänga på! Välkommen /Kram Amanda :)

Maria LT

Hej alla!

Skall bli riktigt kul att träffa er, har inte haft nån äggstra kul onsdag sedan våra vägar skiljdes...det närmar sig påsk...ni har inte planerat nån äggkväll eller så..jag har gott om ägg... :-) Maria



2011-04-12, 19:26:08



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?